Skaistās zelta rotaslietas ar laiku nolietojas, iziet no modes, saplīst, apnīk tās nēsāt un, tad tās tiek noliktas uz plauktiņa. Kāds izvēlas izstrādājumus salabot pie juveliera, kāds izvēlas pārdot tos un saņemt par to atlīdzību.
Līdz šim zelta izstrādājumu uzpirkšana ir bijusi iespējama tikai klātienē, apmeklējot kādu no Tavex filiālēm. No šodienas ikvienam Latvijas iedzīvotājam ir iespējams pieteikties šim pakalpojumam attālināti. Klientam jāaizpilda forma Tavex vietnē, piesakot bezmaksas Tavex apdrošināto pasta aploksni. Atsūtītajā aploksnē jāievieto savi izstrādājumi un jānogādā tā pastā. Pēc izstrādājumu saņemšanas un pārbaudes, Tavex veiks izmaksu klienta norēķinu kontā.
Tavex Group ir vairāk kā 20 gadu pieredze dārgmetālu jomā, šo gadu laikā vien Latvijā esam nodrošinājuši uzpirkšanas pakalpojumu vairāk kā 50 000 klientiem. Izstrādājumu pārdošana attālināti nodrošinās pakalpojuma pieejamību visas Latvijas teritorijā pēc izdevīgām cenām, tādā veidā speciāli neplānojot braucienu uz Rīgu.
Ja esam ieinteresējuši ar šo pakalpojumu un vēlaties pārdot arī savu saplīsušo ķēdīti vai kādu citu zelta izstrādājumu, tad zemāk smalki esam aprakstījuši, kā Jūs to varat izdarīt.
Kā pārdot zelta un sudraba izstrādājumus pa pastu?
- Aizpildiet formu šajā lapā, norādot aptuvenu izstrādājumu svaru un provi, kā arī savu kontaktinformāciju.
- Uzreiz pēc pieteikuma apstiprināšanas vai nospiediet pogu zemāk un turpiniet ar internetbankas maksājumu 0.05€ apmērā (klienta identifikācijas procedūras maksa).
Identitātes verifikācija (tikai SEB un Swedbank klientiem)
- Jūs bez maksas saņemsiet apdrošinātu pasta aploksni 2 darba dienu laikā.
- Ievietojiet juvelierizstrādājumus aploksnē esošajā maisiņā, parakstiet aploksnē pievienoto dokumentu un nosūtiet aploksni jebkurā pasta nodaļā. Sūtījums ir bezmaksas.
- Mūsu speciālisti, pēc aploksnes saņemšanas, veiks juvelierizstrādājumu proves pārbaudi, vērtējumu un sagatavos cenu piedāvājumu, ko nosūtīs Jums e-pastā.
- Gadījumā, ja piedāvātā cena Jūs apmierinās, naudas izmaksa uz Jūsu bankas kontu tiks veikta 1 darba dienas laikā.
- Atteikuma gadījumā no Jums saņemtie juvelierizstrādājumi tiks nosūtīti uz Jūsu adresi ar apdrošinātu sūtījumu.
Biežāk uzdotie jautājumi par izstrādājumu uzpirkšanu pa pastu:
1) Kā es varu noskaidrot izstrādājuma svaru mājas apstākļos, lai aizpildītu pieteikumu?
Visbiežāk juveliera svari mājās cilvēkiem nav pieejami, tāpēc rekomendējam izmantot virtuves svarus. Ja svari nav pieejami, piedāvājam ieskatīties mūsu sagatavotajā lapā ŠEIT, kurā var redzēt dažādu zelta juvelierizstrādājumu izplatītāko svaru.
Svarīgi! Svara lielumam pieteikuma brīdī ir tikai indikatīva nozīme, lai noskaidrotu vien aptuveno vērtību sūtījuma apdrošināšanai.
2) Kā es varu noskaidrot izstrādājuma zelta provi mājas apstākļos, lai aizpildītu pieteikumu?
95% gadījumos izstrādājumiem ir proves zīmogs (Latvijas, PSRS vai ārvalstu zīmogi). ŠEIT ir daži no piemēriem.
NB! Juvelierizstrādājumi var būt viltoti (uzlikts proves zīmogs, taču izstrādājums nav izgatavots no zelta, bet labākajā gadījumā ir apzeltīts) vai apzīmogoti ar neatbilstošas proves zīmogu, tāpēc, Tavex izteiktais cenas piedāvājums tiks balstīts tieši uz faktiskās proves pārbaudes rezultātu.
3) Vai var paļauties, ka izstrādājums Tavex birojā tiks novērtēts korekti?
Noteikti! Jūsu sūtījums tiks atpakots, nosvērts, pārbaudīts videonovērošanas kameru priekšā. Visas izmaiņas (svara un/vai proves korekcija, ja tāda būs) tiks reģistrētas pieņemšanas aktā. Domstarpību gadījumā pēc pieprasījuma Jums tiks nodrošināta iespēja iepazīties ar videonovērošanas ierakstu.
Izstrādājumu pārbaudes process neatšķiras no tāda, kāds notiktu, ja Jūs ierastos filiālē, pārdot zelta izstrādājumus klātienē.
4) Kas notiks, ja pasta sūtījums ceļā tiks nozaudēts?
Pasta sūtījums tiks apdrošināts par vērtību, kura tiks aprēķināta, balstoties uz svaru un provi, kuru Jūs norādīsiet pieteikumā. Sūtījuma nozaudēšanas gadījumā, tā aprēķinātā vērtība Jums tiks atlīdzināta.
5) Vai es varu nosūtīt vairākus juvelierizstrādājumus vienlaicīgi?
Jā, noteikti! Šādam nolūkam norādiet vienas proves izstrādājumu kopējo svaru. Ja Jums ir izstrādājumi ar dažādām provēm, aizpildiet papildus pieteikumu, tad mūsu komanda šo apvienos vienā pārdošanas pasūtījumā un izsūtīs Jums vienu aploksni.
6) Kāds ir maksimālais izstrādājumu svars, kuru es drīkstu sūtīt?
Šobrīd ar pasta starpniecību mēs pieņemam sūtījumus līdz 100 gramiem.
7) Vai drīkst sūtīt izstrādājumus ar akmeņiem vai citu materiālu elementiem?
Iespēju robežās, lūdzam, izņemt akmeņus pirms nosvērt un sūtīt izstrādājumus, īpaši, kad vēlaties paturēt dārgakmeņus. Tavex nevērtē un neuzpērk dārgakmeņus vai cita materiāla priekšmetus. Gadījumā, kad klients iesūta izstrādājumu ar cita ne dārgmetāla elementiem, tie tiks noņemti un utilizēti (netiek atgriezti klientam). Piekrītot Distances līgumam, klients piekrīt tam, ka iesūtītie izstrādājumi var būt neatgriezeniski deformēti, lai nodrošinātu kvalitatīvu dārgmetāla proves un svara pārbaudi.
______________
Rakstu sagatavoja Tavex mārketinga nodaļa
Komentāri