Cien. Klient!
Sakarā ar valstī izsludināto ārkārtas situāciju, Tavex ir ieviesis izmaiņas filiāļu darbībā.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka mēs joprojām sekojam līdzi valdības komentāriem, tāpēc šī situācija varētu mainīties. Jebkādas izmaiņas tiks atspoguļotas šajā rakstā, to atjaunojot.
Kopš 15.11.2021. Tavex filiāles strādā sarkanajā vai zaļajā epidemioloģiskās drošības režīmā. Filiālēs tiek sniegti visi pakalpojumi.
Zaļajā drošības režīmā – tiek atļauts apkalpot tikai klientus ar derīgiem sadarbspējīgiem vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātiem.
Sarkanajā drošības režīmā – tiek atļauts apkalpot visus klientus, ievērojot, ka pakalpojums tiek sniegts individuāli un vienam klientam ir paredzēta 15m2 platība.
Gadījumā, ja šajā tabulā norādītajos darba laikos Jūs nevarat saņemt Tavex pakalpojumu, lūdzam sazināties ar dīlinga nodaļu telefoniski +371 67205533, mēs centīsimies rast iespēju palīdzēt.
Struktūrvienības nosaukums |
Struktūrvienībai noteiktais epidemioloģisko prasību drošības režīms |
Darba dienās |
Brīvdienās/
Svētku dienās |
ELIZABETE |
Sarkanais drošības režīms |
10-18 |
SLĒGTS |
AKROPOLE |
Sarkanais drošības režīms (piekļuve no F ieejas),
zaļais drošības režīms |
10-21 |
10-22 |
ORIGO |
Sarkanais drošības režīms |
9-21 |
9-21 |
MOLS |
Zaļais drošības režīms |
10-21 |
10-21 |
SPICE HOME |
Zaļais drošības režīms |
10-21 |
st. 10-21,
sv. 10-20 |
ALFA |
Zaļais drošības režīms |
10-21 |
10-22 |
Visās Tavex filiālēs klientus apkalpo darbinieki ar derīgiem sadarbspējīgiem vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātiem vai arī ar antigēna testiem (tie, kuriem ir uzsākta, bet nav pabeigta vakcinācija).
Joprojām ir spēkā noteikumi par sejas masku lietošanu un roku dezinficēšanu pirms un pēc darījuma veikšanas. Tavex klientu apkalpošanas speciālistiem ir tiesības lūgt klientu uz īsu brīdi noņemt sejas masku klienta identificēšanas veikšanas gadījumā.
Mēs apzināmies, ka finanšu pakalpojums – vai tas būtu valūtas maiņa vai dārgmetālu iegāde vai pārdošana – ir pakalpojumi, kuri ir pieskaitāmi pie pirmās nepieciešamības pakalpojumiem. Šie mēneši visiem būs izaicinājumu pilni, tāpēc centīsimies būt saprotoši un iespēju robežās iet pretim, piedāvājot “out of box” risinājumus gadījumā, kad tas patiešām būs nepieciešams. Aicinām arī Jūs būt laipniem un saprotošiem pret Tavex klientu apkalpošanas speciālistiem, kuri katru dienu veic savus darba pienākumus, lai nodrošinātu katram klientam kvalitatīvus pakalpojumus.
Veselību un pozitīvas emocijas!
Tavex komanda